ÅNGEEEEST :S

Åhhhhhhh,,,,,, Har så mk ångest över att jag inte skrivigt NÅGOT på as många dagar och liksom min blogg har blivit as tråkig för att jag aldrig updaterar den!.... men nu hade jag tänkt skriva lite förkortat vad jag har gjort hela tiden och varför jag inte haft tid me bloggen:

FREDAG: en lång jobbig dag i skolanvi hade förberätt en jätte rolig fäst för 3or till 6or där vi hade ett disco och ett spök hus det gick så jävla bra för vi skrämde skiten ur typ alla :P och vi känade typ 3400 oxå till vår klasskassa!
och juste en liten detalj JAG FYLDE ÅR :P hehe typ alla sa grattis 10000 gånger och så sjöng mina alra bästa tjej kompisar för mig i matsalen,,,, men aja till saken,  festen var jätte lyckad när vi hade avslutat festen och hade städat klart var klockan 22:00 och jag var typ hemma 22:30 då jag sov jätte gott

LÖRDAG: Jag var med Elin ooo Emelie och vi var hemme helt själva vi var ute tog lite foton och mysade med en film sedan tog vi en kompis fest lampa som blinkar as snabbt och hade lite ''PARTY'' låter kanske tråkigt för att vi bara var 3 st men vi hade jätte kul och så ''lånade'' vi lite av Elins brorsas grejer HAHAHA den kvällen glömmer jag aldrig <33

SÖNDAG: min morfar kom på besök och gav mig 1000 kr och några bamese kramar :D weeeii
hehe den dagen så åt vi tårta mysade och pratade inte så mk hände då :P

MÅNDAG: Jag var med Elin och myste tittade på film och tog det lungt och jag fick en liten prisent av henne
:D 200 kr tack hjärte gull! <333 jag älskar dig så otroligt mk

TISDAG: Weeii en hel dag med bara mig o min mamma vi shoppade lite i t-centralen nu så hade jag tänkt pröva min cam så jag lägger in nåra bilder på vad jag köpt :Dsenare idag

Kommentarer
Postat av: leyla

sv: såklart söta kusin. Har fixat den själv med lite hjälp av min kompis <3

2008-10-30 @ 19:44:29
URL: http://leylabennoud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0