tråkig lista,,,,,

( ) rökt en cigarr
( ) varit hög
(x) varit kär
( ) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) sett någon dö
( ) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) varit i Spanien
( ) varit i Mexiko
(x) flugit
(x) ätit sushi
(x) åkt snowboard
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en lövhög
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) åkt släde
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
( ) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
( ) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) varit i en bilolycka
(x) haft damp
(x) känt mig utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
( ) dansat i månljus
(x) hatat mitt utseende
( ) varit vittne till ett brott
(?) ifrågasatt mitt hjärta
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
( ) varit på andra sidan landet
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig till sömns
(x) lekt polis och tjuv
(x) sjungit karaoke
( ) betalat för mat med bara mynt
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(x) skrivit ett brev till tomten
( ) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(x) blåst bubblor
( ) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
( ) fått en önskan inslagen
(x) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
(x) ätit hund/katt mat
( ) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
( ) burit en svart klänning
(x) drömt att jag gift mig med någon
(x) limmat fast min hand med något
(x) fastnat med tungan i metall
( ) pussat en fisk
( ) varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
( ) byggt en kärra
( ) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en trädkoja
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
( ) tror på spöken
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
(x) blivit puttad i vattnet med kläderna på
( ) brutit ett ben
( ) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(?) gråtit så mycket att jag skrattade
( ) fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears skiva
(x) glömt någons namn
(x) svimmat
( ) gråtit på tunnelbanan
(x) snattat
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
(x / utomlans ) gett en uteliggare mer än 50 :-
( ) spottat på någon jag ogillat
( ) hoppat bungyjump
(x) varit svartsjuk
(x) kan skriva utan att titta på tangenterna


Kommentarer
Postat av: queenpeach

ha en bra tisdag själv ska jag snart sova sött här i bangkok!

2008-12-02 @ 16:01:08
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej! Har nu en ny kluring på min blogg. Var med och tävla! :-)

2008-12-03 @ 15:31:23
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0