smink,jul,vänner,stan,shopping,skratt,gråt,kläder,helgen.





Japppppppp mycket som har hänt nu på sistonen men jag SKITER I att jag inte
bloggat typ på as länge ni väntar endå lr hur?
jag har ju liksom ett liv utanför datan,,,,, ganska mk liv faktiskt men det går jag int in på just nu :P
Orkar inte skriva så lång idag har vart i stan och shoppat med Maria och Elin som kommit hem från Thailand ( efter 3 veckor  ' _¨' ) Det var mest bara dom som shoppa + jag fick en prisent av Maria :D en fin tjock tröja och så fick jag en Chanel väska av Elin från thailand ( kopia såklart )
japp puss kram :D


Kommentarer
Postat av: B

Guud, älskar väskan!!! Chanel är mitt favorit märke <33 always and froever baby :P



(kopia el inte, bryr mig inte. Själv??)



Puss B

2008-12-11 @ 22:45:34
URL: http://tuffbrudilyxforpackning.blogg.se/
Postat av: suzana

heej sara. suzana här du vet från sätra tess kompis. i alla fall älskar din väska!! kommer att snå den av dej :) (a)

!! fett fin

2008-12-19 @ 11:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0