Den lååååånga dagen,

Den här lååååånga dagen har vart så tråkig, typ inte vart med någon och alla i min familj var ute så hade bara mobben och datan om jag ville prata med någon, villket jag gjorde men det är ju inte samma sak som att se den man pratar med
Men en liten rolig sak är att jag har slutat platta håret och har nu mycket finare hår ( inte lika slitet ) än förut :D <333
 Och JA jag är medveten om att på första bilden ser jag ut som en höna och på andra en blek fis,,,, Men ingen är ju perfekt,,, ska gå och hjälpa till lite med det sista julpysslet nu // kram Sara

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Usch då, då får du se till att hitta på nått kul :)

2008-12-22 @ 17:40:56
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0