Britney spears <33

Igår ( lördags) så såg jag på britney spears film '' britney spears for the record ''

lite som en dokumenter
men det va ganska kul att hon bärättar om sitt liv och sina STORA misstag,,,, tycker jätte synd om henne
hon kan inte gå utanför sitt hus utan att över 50 pers står och gömmer sig i buskarna,,,,
hon har inte enns LITE privat liv stackarn,,,,,

och liksom jag är ganska känslig när det gäller andra
så när hon berätta och grät lite, så gjorde jag det oxå :P <333
hehe den varade i typ 1,30 h så den va ganska kort men interessant




Japp Britney spears nya album kommer snart ut här är en av låtarna från cirkus

Kommentarer
Postat av: Karin

jag:)

2008-12-07 @ 13:54:40
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

hinner tyvärr inte det:( jättemånga som frågar, har så mycket med jobbet o.s.v

2008-12-07 @ 17:12:20
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0