1408 oooooooooooooooh

Igår så var det fredag ooch jag emelie o elin hade mys dag :D hehe innan emelie kom så spelade jag och elin HALO ett jätte roligt spel men jag typ skriker 24/7 för det är så läskigt :P
hehe på kvällen så var vi själva vi spelade spela chattade och kollade på en jätte läskig film :o
det var ju trots halloween så då ska man ju kolla på läskiga filmer.....
filmen hette 1408 tror jag den handlade om  ( LÄS INTE DETTA OM DU INTE VILL VETA HANDLIGEN )

en kille som arbetade med övernatuliga saker han trode doock inte på dom!men en dag skulle han besöka ett hemsökt hootel rum,,, ingen hade kommit därifrån levande på längre en en timma han troodde så klart inte på det och ville testa oom det va sant meeeeeeen hotel ägaren vägrade låta en känd man dö! han var övertygad att hotäl ägaren försökte skrämma hnm men till slut fick han komma in i htel rummet...... han förstod att rummet var hemsökt för han såg sin döda dotter i rummet och...................................
RESTEN FÅR NI KOLLA PÅ SJÄLV :p VISST LÅTER DEN BRA?? :D jag älskade den men den var jätte läskig
// puss kram, Sara

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh den måste jag bara se!!!



Sv: Tack, kul att höra... Det är bara låta fantasin flöda så blir det något fint! :)

2008-11-01 @ 23:10:50
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: sofie

svar: haha taaack! :D jadu, suttit och trixat lite ;)

2008-11-02 @ 10:55:49
URL: http://thenoteboook.blogg.se/
Postat av: Fia&emelie

jag jobbade igår och nu har jag blivigt lite sjuk ont i halsen så det blir inne och blogga nu för min del =P

2008-11-02 @ 11:45:50
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: Emely

Taaack, vad söt du är :) Jag har gjort min blogg själv faktiskt :) Var inne på en sida och hittade bakgrunden men bannern har jag gjort själv :) vad kul att du tyckte den var fin :)



Den filmen har jag med sett! Grymt läskig! Var tvungen att se en komedi efter den för att tänka på annat :P

2008-11-02 @ 14:16:40
URL: http://emelyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0