Hårda jul klappar <33

Hade mys med Emelie:arna och Elin hos,,,, elin <33
3 ord räcker roligt och galet! haha älskar o va med dom, för jag gillar
deras humor och så är dom ju så söta & snälla! Jepp jeppe sitter här framför datan just
nu och har inget specielt att göra,,,, någon som har en ände? så skriv nu för jag har ingen nytta av svaret imrn för då ska jag passa min lille bror medan pappa o mamma shoppar lite saker till mig ( julklapp )
Alltid lika spännande tl&m som när man va liten haha tycker inte ni det?
Jag önskar mig:
smink,,,
smycken,,,
hud produkter,,,
locktång,,,
göra om mitt rum ( färga m.m. ),,,
hår produkter,,,
vantar,mössa,halsduk,,,
parfym ( spelar ingen roll bara den luktar gott ),,,
tröjor,,,



ahhh har inte laddat upp min nya mall som jag tänkte ha i stäkllet för den jag har nu
jag ville liksom ha en ny profil här på bloggen och jag tycker den är as fin hade faktiskt kämpat med den
men sen går det ju inte ,,,,såklart,,,,,



En liten bild jag tog för typ ett år sedan lr ett ½

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0