Din favorit?

tjaba <33 är fortfarande sjuk ''/ men idag så är jag inte ennsam att vara
hemme utan min lile bror är oxå sjuk och min mamma.
 
pappa kom nyss hem
från Tyskland och fick inte jobba idag så han fick ledigt :D Han hade köpt prisent till
alla utom mig för att han sa att han skulle köpa nästa gång som blir nu på Lördag :)
haha han ska köpa min favorit parfym Paris hilton!
 <--------------- Den är så JÄVLA god assååååå måste bara haa
 Åhhh mild doft bra för lungna dagar 
wieee en glad fin doft! 
 Njaa vetinte riktigt den luktar ganska gott men inget för mig
  Minnnnn <333333
         liten men god. min kusin har den den passar henne bra=)
                   
   känner många som har dom hära jag
förstår det dom luktr så himmla gott ju <333





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0